Nájdite svoj domov

Zobraziť všetky nehnuteľnosti

Aký je postup

  • Na začiatku je Vaše rozhodnutie predať nehnuteľnosť

    Rozhodli ste sa predať Vašu nehnuteľnosť a istotne už máte aj svoju predstavu o cene. Hneď v tomto prvom kroku by ste si však mali položiť otázku, či máte dostatok času a odborných znalostí na to, aby ste si bezpečný predaj zabezpečili sami. Ak sa rozhodnete obrátiť sa na odborníkov, je tu zopár tipov, na ktoré by ste mali pamätať.

  • Predaj nehnuteľnosti nechám na realitnú kanceláriu

    Správny výber realitnej kancelárie rozhoduje o úspešnosti predaja. Zistite si o realitke základné informácie, ako je dĺžka pôsobenia na trhu, aký má tím maklérov, koľko resp. aké nehnuteľnosti má v ponuke, aké doplnkové služby poskytuje a podobne. Veľa Vám napovie aj to, či je v mieste predaja známa, má dobré meno a v akých priestoroch sídli.

  • Vyberiem si realitnú kanceláriu a osobného makléra

    Ak ste sa rozhodli pre konkrétnu realitnú kanceláriu či makléra, napíšte mu alebo zavolajte a dohodnite si stretnutie. Celým procesom predaja by Vás mal sprevádzať jeden maklér, ktorý bude poznať Vaše požiadavky a preferencie. Prvé stretnutie by sa malo uskutočniť priamo na nehnuteľnosti. Počas neho Vám maklér podrobne vysvetlí ďalší postup.

  • Podpis zmluvy o sprostredkovaní

    Po vzájomnej dohode s realitným maklérom obe strany podpíšu zmluvu o sprostredkovaní, ktorá bude obsahovať podmienky predaja, kúpnu cenu, odplatu realitnej kancelárie a jasne definované práva a povinnosti oboch strán. Pozorne si návrh zmluvy pred podpisom prečítajte, aby ste boli informovaný o všetkých jej náležitostiach.

  • Vytvorenie ponuky na predaj nehnuteľnosti

    Maklér na základe podpísanej zmluvy zabezpečí všetky služby súvisiace so sprostredkovaním predaja. Prvým krokom bude vytvorenie ponuky na predaj nehnuteľnosti, vrátane vyhotovenia profesionálnych fotografií. Bude nasledovať zverejnenie ponuky, jej propagácia a obhliadky s potenciálnymi kupujúcimi.

  • Uzavretie kúpnej zmluvy a odovzdanie nehnuteľnosti

    Realitný maklér vyhotoví kúpnu zmluvu a po jej uzavretí dohliadne na inkasovanie kúpnej ceny. Následne maklér zabezpečí odovzdanie nehnuteľnosti, prepis vlastníckych práv na správe katastra a odhlášky energií.

    Po úspešnom uzavretí všetkých transakcií odovzdáva faktúru za svoje služby.

Chcem svojho osobného makléra

Pri predaji alebo kúpe nehnuteľnosti je najdôležitejší osobný prístup maklérov, odbornosť a ochota pomôcť. Váš osobný maklér sa Vám bude naplno venovať, zodpovie všetky Vaše otázky ohľadom kúpy, či predaja nehnuteľnosti a poradí Vám s akýmkoľvek problémom týkajúcim sa nehnuteľností. Nehnuteľnosti predsa nepredávate každý deň, no Váš realitný maklér áno.

Prosím, neváhajte nás kontaktovať v prípade, že potrebujete viac informácií o možnostiach spolupráce. Svojho osobného makléra si môžete vybrať telefonicky, e-mailom alebo priamo cez náš kontaktný formulár. →

Navštívte našu realitnú kanceláriu a nezáväzne sa informujte o službách, ktoré poskytujeme. Radi odpovieme na Vaše otázky týkajúce sa kúpy a predaja nehnuteľnosti alebo Vám poradíme ohľadom vhodného postupu pri prenájme bytu, či kancelárie.

Klienti, ktorí s nami majú podpísanú zmluvu o sprostredkovaní zároveň získavajú bezplatné informácie týkajúce sa kúpy, predaja, či prenájmu. Ide o, so sprostredkovaním súvisiace, daňové a právne poradenstvo, vyhodnotenie nehnuteľnosti, poradenstvo ohľadom investícií, najlepšieho spôsobu financovania, vybavenia úveru a podobne.